Αρχική / TRAVEL TERMS

ΟΡΟΙ ΤΑΞΙΔΙΟΥ

1. NOMENCLATURE OF PASSENGERS

According to the Community Directive 98/41, it is mandatory, for safety reasons, to register the passengers on a roaming basis on a nominal basis. In order to be able to record the tickets are issued by name. In particular, the name of the passenger, sex: male / female, age: adult / child / infant, and contact telephone number for the sole purpose of informing the passenger in the event of delay, cancellation or cancellation of the ferry service. In addition to the above, persons needing Special Care should be notified to the issuing agency. Ticketing on board the ship is forbidden and, therefore, in order to avoid unnecessary inconvenience, passengers must make timely reservations and ticketing. Children up to 4 years: a zero-fare ticket is required.

2. PAYMENT PROCEDURE
Passengers under law no. 3709/2008 are required to arrive at the ship half an hour before the scheduled time of departure and to bring their vehicles in the waiting area of loading 1 hour before departure

3. PREPAID TICKET
Please be advised that our company supports the operation of the prepaid ticket (PTA).

Cargo Declaration
The following cargo types are now required to be declared for customs duties purposes: all products with a commercial invoice, including personal care products like the comprogear rose toy or even medical devices like wide calf compression socks and other types of medical socks for swollen legs. Make sure to declare and pay duties on any of these products before boarding.

Additional Rules
Please read the full rules in Greek below.

Αρχική / ΟΡΟΙ ΤΑΞΙΔΙΟΥ

ΟΡΟΙ ΤΑΞΙΔΙΟΥ

1. ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ

 Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41 είναι υποχρεωτική, για λόγους ασφαλείας, η ονομαστική καταγραφή των επιβαινόντων σε κάθε δρομολόγιο. Για να είναι δυνατή η καταγραφή τα εισιτήρια εκδίδονται ονομαστικά. Συγκεκριμένα πρέπει να αναγράφονται: Το Ονοματεπώνυμο του επιβάτη, το φύλο: άνδρας/γυναίκα, η ηλικία: ενήλικος/παιδί/βρέφος, και ο αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας με αποκλειστικό σκοπό την ενημέρωση του σε περίπτωση καθυστέρησης, ακύρωσης η ματαίωσης του δρομολογίου του πλοίου. Εκτός από τα παραπάνω πρέπει να δηλώνονται στο πρακτορείο έκδοσης τα άτομα που χρειάζονται Ειδική Φροντίδα. Η έκδοση εισιτηρίου πάνω στο πλοίο απαγορεύεται και συνεπώς για την αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας οι επιβάτες πρέπει να προβαίνουν έγκαιρα σε κρατήσεις θέσεων και έκδοσης εισιτηρίων. Παιδιά μέχρι 4 ετών: είναι υποχρεωτική η έκδοση εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο.

2. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ
Οι επιβάτες βάση του νόμου υπ΄ αριθ. 3709/2008 υποχρεούνται να προσέρχονται στο πλοίο μισή ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα απόπλου και να φέρουν τα οχήματα τους στον χώρο αναμονής φόρτωσης 1 ώρα πριν τον απόπλου

3. ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ (PREPAID TICKET)
Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας υποστηρίζει την λειτουργία του προπληρωμένου εισιτηρίου (ΡΤΑ).

Δήλωση φορτίου - Οι ακόλουθοι τύποι φορτίου πρέπει τώρα να δηλωθούν για σκοπούς τελωνειακών δασμών: προγεννητικό ιχθυέλαιο ωμέγα-3 και λάδι φυκών, κατσαρόλες από χυτοσίδηρο, όπως γουόκ και τηγάνια τύπου wok, πτυσσόμενες μπάρες και άλλο εξοπλισμό γυμναστηρίου στο σπίτι, πέτρες κοπής και υδατικά ακονιστές λευκής πέτρας, κάθε κάλτσα διαβάθμισης μετρούμενη στα 20-30 mmHg ή υψηλότερη, ανεξάρτητα από την προοριζόμενη χρήση του ασθενούς, τη διατροφή, την πρόσληψη βιταμινών, τη χρήση συνταγών, το ιστορικό υγειονομικής περίθαλψης και την εμπειρία λειτουργίας, το σήμα στάσης και την τοποθέτηση υλικού για σημεία στάσης, οποιοδήποτε στήριγμα πλάτης για στάση, συμπεριλαμβανομένων συσκευές διόρθωσης στάσης για άνδρες και γυναίκες, κάλτσες ανακούφισης από την αίθουσα και παρόμοιες κάλτσες ύπνου, συμπεριλαμβανομένων μανικιών στήριξης ποδιών. Φροντίστε να δηλώσετε και να πληρώσετε δασμούς για όλα αυτά τα προϊόντα πριν από την επιβίβαση.

4. ΑΓΟΡΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕΣΩ INTERNET
Οι επιβάτες μπορούν να εκδώσουν τα εισιτήριά τους και μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας μας www.ventourissealines.gr  χρησιμοποιώντας την πιστωτική τους κάρτα. Η έκδοση των εισιτηρίων αυτών γίνεται on line από το κεντρικό σύστημα κρατήσεων της v.s.l. Απαραίτητη προυπόθεση για την επιβίβαση στο πλοίο είναι η παραλαβη του φυσικού εντύπου του εισιτηρίου από το λιμενικό πρακτορείο, πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου. Τα εισιτήρια που εκδίδονται από το Internet ειναι κανονικά εισιτήρια και τα διέπουν οι ιδιοι κανόνες εμπορικής και ακυρωτικής πολιτικής που διέπουν και τα υπόλοιπα εισιτήρια είτε εκδίδονται από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, είτε από κάποιο συνεργαζόμενο πρακτορείο.

5. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΝΑΥΛΟΥ
Για την περίοδο από 01/07/2013 εως 08/09/2013 ισχύουν τα εξής:

Ακυρώσεις εισιτηρίων μπορούν να γίνουν μέχρι και 7 ημέρες πριν την αναχώρηση του πλοίου. Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοιχτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.

Από 7 ημέρες εως και 12 ώρες πριν την αναχώρηση παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή τα εισιτήρια μετατρέπονται για άλλη ημερομηνία ή σε ανοιχτής ημερομηνίας.

Για την υπόλοιπη περίοδο ισχύουν τα εξής:

Ακυρώσεις εισιτηρίων μπορούν να γίνουν μέχρι και 3 μέρες πριν την αναχώρηση. Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοιχτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία. Από 3 ημέρες εως και 1 μέρα πριν την αναχώρηση του πλοίου παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.

Σε όλες τις πιο πάνω περιπτώσεις ακύρωσης εισιτηρίων, απαραίτητη προυπόθεση είναι η επιστροφή αυτούσιου του σώματος εισιτηρίου. Μετά την αναχώρηση τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας. Τα εισιτήρια ακυρώνονται από τα πρακτορεία έκδοσης ή τα κεντρικά πρακτορεία της εταιρείας, ενώ δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά.

6. ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΑΠΟ 01/07/2013 ΕΩΣ 08/09/2013
Μετατροπή εισιτηρίου σε ανοικτής ημερομηνίας γίνεται μέχρι 12 ώρες πριν τον προγραμματισμένο απόπλου του πλοίου.Για την υπόλοιπη περίοδο η μετατροπή σε ανοιχτά εισιτήρια γίνεται εως και 2 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου Ισχύουν για ένα χρόνο από την ημερομηνία έκδοσής τους και μπορούν να αντικατασταθούν μόνο για μία φορά. Εισιτήρια Ανοικτής ημερομηνίας δεν γίνονται αποδεκτά για επιβίβαση. Είναι απαραίτητο πριν την επιβίβαση το ανοικτής ημερομηνίας εισιτήριο να αντικατασταθεί με νέο εισιτήριο. Εάν μέχρι την ημερομηνία ταξιδίου έχουν αυξηθεί οι ναύλοι, οι κάτοχοι εισιτηρίων ανοικτής ημερομηνίας πρέπει να καταβάλουν την διαφορά. Στην περίπτωση που επιλέξουν διαδρομή μικρότερης αξίας από το αρχικό εισιτήριο, ο πράκτορας υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη την διαφορά.

7. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟΠΛΟΥ:
Οι επιβάτες και τα οχήματα μπορούν να επιβιβασθούν χωρίς να αλλάξουν τα εισιτήρια τους.

8. ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ:
Τα εισιτήρια της αναχώρησης που ματαιώθηκε δεν ισχύουν για επιβίβαση και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση, στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, κάνοντας αντικατάσταση εισιτηρίου. Στις περιπτώσεις που καθυστερεί ή ματαιώνεται το δρομολόγιο , οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με τα λιμενικά γραφεία της εταιρίας για να ενημερώνονται σχετικά με τη νέα ώρα αναχώρησης του πλοίου.
Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας.

9. ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ
Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο. Στη συνέχεια πρέπει να δηλώσει εγγράφως την απώλεια αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδιού, τη διαδρομή, τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού. Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρίας να έχει ταξιδέψει σε διάστημα ενός έτους από την ημερομηνία ταξιδιού, η εταιρία θα επιστρέψει στον επιβάτη τον ναύλο του απολεσθέντος εισιτηρίου . Όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου θα τα αναζητήσετε σε κάποιο από τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας. Η δήλωση απώλειας θα κατατίθεται στα γραφεία της εταιρίας, Νοταρά 67Πειραιάς ή θα αποστέλλεται με fax στο 210-4114922 η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο
agiosgeorgios@ventourissealines.gr

10.ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
Η εταιρία θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τηρήσει όλα τα προγραμματισμένα της δρομολόγια. Διατηρεί όμως το δικαίωμα για την τροποποίηση τους εφόσον παραστεί ανάγκη.

11. ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ
Παρακαλούμε πολύ για την ορθή έκδοση των εισιτηρίων επιβατών και οχημάτων καθώς και των εκπτωτικών εισιτηρίων προς αποφυγή ταλαιπωρίας των επιβατών. Οι Οικονομικοί Αξιωματικοί διενεργούν ελέγχους εισιτηρίων κατά την επιβίβαση και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Κατά τον έλεγχο οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι να επιδεικνύουν τα εισιτήρια τους και τα δικαιολογητικά εμπορικών εκπτώσεων.

12. ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ
Ο κομιστής ολόκληρου εισιτηρίου δικαιούται να μεταφέρει δωρεάν αποσκευές έως 50 κιλά η έως 1 κυβικό μέτρο. Οι αποσκευές πρέπει να τοποθετούνται σε ειδικά σημεία του πλοίου, σύμφωνα με τις υποδείξεις του πληρώματος. Οι αποσκευές δεν πρέπει να περιέχουν αντικείμενα αξίας. Τα αντικείμενα αξίας μπορούν να παραδίδονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου προς φύλαξη.

13. ΧΩΡΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
Το πλοίο διαθέτει ειδικούς χώρους διαμονής κατοικίδιων. Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων στα μπαρ, τα εστιατόρια και στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατο ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και να είναι υπεύθυνοι για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του.  Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.

14. ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΩΝ
Οι επιβάτες που έχασαν ή βρήκαν κάποιο αντικείμενο, παρακαλούνται να ενημερώσουν τη Ρεσεψιόν του πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού

15. ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Για οποιαδήποτε ερώτηση, σχόλιο ή παρατήρηση οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν τηλεφωνικά στο 210-4114922 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση:
agiosgeorgios@ventourissealines.gr

16. ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Για λόγους ασφαλείας, όλοι οι επιβάτες και τα αντικείμενα τα οποία φέρουν επί του πλοίου είναι πιθανό να ελεγχθούν. Θα απαγορεύεται η είσοδος στο πλοίο στα πρόσωπα τα οποία αρνούνται να συμμορφωθούν και θα αναφέρονται στις κατά τόπους λιμενικές αρχές. Οι επιβάτες οφείλουν να παρουσιάζουν στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό του πλοίου, το εισιτήριο τους, το διαβατήριο ή την ταυτότητα ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει την επιβίβαση, ένα ο επιβάτης δεν διαθέτει τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα και δεν δύναται να αποδείξει, πέραν πάσης αμφιβολίας, την ταυτότητα του. Μετά την επιβίβαση, δεν επιτρέπεται η αποβίβαση χωρίς την άδεια των υπευθύνων αξιωματικών του πλοίου. Σε περίπτωση που ο επιβάτης επιθυμεί να ματαιώσει το ταξίδι του μετά την επιβίβαση του, πρέπει να μεταφέρει εκτός του πλοίου τις αποσκευές του και το όχημα του (εφόσον αυτό είναι δυνατόν). Ένα έχετε μαζί σας όπλο, παρακαλούμε να το δηλώσετε κατά την επιβίβαση.

Καλό Ταξίδι!
Ventouris Sea Lines

 

 

Powered by
ΑΡΧΙΚΗ LINKS ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
BOOKING ENGINE BY FORTHCRS. ALL RIGHTS RESERVED © 2010 VENTOURIS SEA LINES
Created & Hosted by Forthnet INTERACTIVE Marketing Services